top of page

Skab værdifulde oplevelser på hoteller med Indoor Mapping


Indendørs GPS, lokationstjenester samt begreber som ”den digital butik” og “smart stadion” er udtryk, som flere taler om og har fokus på. Med Aruba’s produktportefølje kan virksomheder slippe kreativiteten løs og optimere oplevelsen for deres besøgende, gæster eller patienter, og dermed sikre, at de vil vende tilbage til deres forretning igen og igen.

Skab bedre hoteloplevelser Med Aruba kan man bruge lokationstjenester sammen med Meridian AppMaker for at give en mere automatiseret, men alligevel personlig hoteloplevelse. Et eksempel kunne være – en loyal gæst ankommer til sit hotel og bliver mødt med en velkomst notifikation på telefonen, der fortæller om værelset er klart, og hvordan gæsten finder nemmest hen til det vha. den indendørs kortlægning. Måske har gæsten en præference for et specifikt værelse, fordi det ligger i nærheden af ​​fitnesscenteret eller fordi værelset har en skøn udsigt. Forestil dig at alle de ønsker og behov, hotelgæsten har, bliver imødekommet nemt og proaktivt. Det ville skabe en unik oplevelse, samtidig med at hotellets medarbejdere får mere tid til andre opgaver.

I hospitality og service branchen, hvor konkurrencen om kunderne er stor, bør man ikke lade prisen være det eneste, man differentierer sig på. Her er det også vigtigt at have fokus på at skabe gode, problemfrie og unikke oplevelser for gæsterne.

Med Aruba’s løsninger kan man sikre en bedre oplevelse ved at:

  • Give personlige notifikationer på mobile enheder, når gæster ankommer

  • Bruge indendørs kortlægning til at guide de besøgende til de ønskede steder (værelse, fitnesscenter, restaurant osv.)

  • Tilbyde højhastigheds Wi-Fi overalt i bygningen (både indendørs og udendørs)

  • Benytte User Experience Analytics for at få feedback på kundeoplevelser

Få mere information


12 views
bottom of page